Газираните напитки влияят зле на кръвното налягане
Според британски лекари газираните напитки влияят зле на кръвното налягане, затова консумацията…
Анкета

Група учени от Института за медицински изследвания Кеофа в Западна Австралия са установили при скорошно изследване, че алкохолът не пречи, а точно обратното - значително подобрява потентността.
За целта са били интервюирани 1580 австралийци. Мъжете са отговаряли на въпроси от рода на "какви спиртни напитки и в какви количества употребяват, както и какви проблеми имат в сексуалния си живот".
Сред умерено консумиращите алкохолни напитки е имало 30% по-малко недоволни от потентността си, отколкото сред въздържателите.
Употребяващите до 4 дози алкохол 5 дни в седмицата са заявили, че не се оплакват от нарушения на ерекцията.
Пиещите само през уикендите и по празници са имали по- нисък показател на сексуалните разстройства от тези, които приемали алкохол един път в седмицата или по-рядко.

Ако човек е от Бремен, ще стане или музикант, или фен на “Вердер”, или пък ще разбира от бира, но може да съчетава и трите качества - именно такъв е Ханс-Арнд Данкен, директор “Производство” на “Каменица” АД.
Приятелите му казват на майтап, че кръвната му група била “П” - от пивоварство.
Фен на рока, живял на три континента, Ханс се шегува, че се е свързал с бирата още от първите минути на живота си - родната му къща се намира само на 500 м от завода на “Бекс” в Бремен.

В парламентарната здравна комисия се обмисля въвежането на промени, свързани със забрана за продажба на енергийни напитки и бонбони с кофеин на деца под 14 години.
Идеята е бонбони и напитки, в които се съдържат големи количества вещества като кофеин и таутин, да не се продават на деца, съобщи д-р Даниела Дариткова, заместник-шеф на парламентарната здравна комисия.
Ще се определи и над какви проценти съдържанието на енергизиращите вещества в напитки и храни може да навреди на децата, сле което ще се изготвят и законови промени.
Търси в статии
Полезни връзки
NETWORK Vision © 2008-2012