"Бременски музикант" вари българската бира "Каменица"
Ако човек е от Бремен, ще стане или музикант, или фен на “Вердер”, или пък ще разбира от бира, но…
Анкета

Индийският щат Керала изисква от американската корпорация Кока-Кола обезщетение в размер на 47 милиона щатски долара за причиняване на вреда на околната среда.
Правителството на щата обвинява Кока-Кола в изчерпване на подземните води, както и в причиняване на вреда на селскостопанските земи и екологията в региона поради изхвърляне на промишлени отпадъци в продължение на 5 години от 1999 до 2004 г., предава Би Би Си.
Представители на Кока-Кола отричат обвиненията и заявяват, че претенциите на правителството на индийския щат са неоснователни, докато вината на компанията за причиняване на вреда на околната среда не се докаже в съда.
Според версията на компанията, изследването проведено от правителството и други организации, не потвърждава нанесени от завода на Кока-Кола вреди на екологията на индийския щат.
Става дума за един от най-големите заводи на Кока-Кола в Индия в района Палаккад, който е закрит още преди 5 години през 2005 г. след масови протести на жители и обществени активисти срещу дейността на завода.
Компанията Coca-Cola е основана през 1886 г. и е най-големият в света производител на безалкохолни напитки.
Годишният й оборот е около 30 млрд. щатски долара, а нейните продукти са представени в повече от 200 страни по света.
Портфолиото на компанията включва повече от 2800 различни продукти, включително и Coca-Cola, Fanta, Sprite, Minute Maid, енергийната напитка Burn и много други. Марката Coca-Cola е най-разпознаваемата марка на планетата, известна е на 94% от населението на Земята.
Източник: Agrosaveti.com

Жан Пол Готие е новият творчески директор на Diet Coke (диетичната версия на най-известната Кола). Именитият дизайнер ще изрази уникалното си виждане в новия дизайн на бутилките и кеновете на марката и също така ще участва в три промоционални филмчета, в които ще играе терапевт, журналист и детектив.
Дизайнерът сащо така ще помогне за развитието на нови концепции за ракламните кампании на марката. Трите филмчета, които са първата фаза от сътрудничеството вече могат да бъдат видяни в канала на Diet Coke в YouTube.

Изследване сред 2500 души на възраст от 40 до 59 г. от Великобритания и САЩ установило, че пиенето на повече от 355 мл газирано на ден увеличава риска от хипертония.
Според британски лекари газираните напитки влияят зле на кръвното налягане, затова консумацията им трябва да се ограничава до максимум 1 чаша на ден.
Така че, ако искате да имате здрава сърдечно-съдова система, трябва да избягвате на само соленото, но и газираното.
Търси в статии
Полезни връзки
NETWORK Vision © 2008-2012