"Бременски музикант" вари българската бира "Каменица"
Ако човек е от Бремен, ще стане или музикант, или фен на “Вердер”, или пък ще разбира от бира, но…
Анкета

Екип канадски учени са провели изследване, според което плодовите сокове намаляват действието на някои лекарства - сокът от грейпфрут може да спре правилното абсорбиране на лекарства против алергия. Доказано, че той пречи на усвояването на медикаменти за кръвно налягане.
Екипът от учени открил, че сокът от грейпфрут действа по начин, противоположен на антихистаминово (антиалергенно) лекарство, и по този начин отслабва влиянието му върху организма.
Според учените сока притежава активна съставка, която спира механизма на всмукване на молекулите на лекарството от тънките черва в кръвта. Ябълките и портокалите също имат сходна съставка, която може да доведе до подобен ефект, твърдят те.
До сега е доказано отрицателното действие на сокът от грейпфрут, портокал и ябълка при абсорбирането на "Етопозид", лекарства, приемани при химиотерапия, някои бета-блокери, лекуващи високо кръвно налягане и "Циклоспорин", взиман от трансплантирани пациенти, за да се предотврати отхвърлянето.

Жан Пол Готие е новият творчески директор на Diet Coke (диетичната версия на най-известната Кола). Именитият дизайнер ще изрази уникалното си виждане в новия дизайн на бутилките и кеновете на марката и също така ще участва в три промоционални филмчета, в които ще играе терапевт, журналист и детектив.
Дизайнерът сащо така ще помогне за развитието на нови концепции за ракламните кампании на марката. Трите филмчета, които са първата фаза от сътрудничеството вече могат да бъдат видяни в канала на Diet Coke в YouTube.

Изследване сред 2500 души на възраст от 40 до 59 г. от Великобритания и САЩ установило, че пиенето на повече от 355 мл газирано на ден увеличава риска от хипертония.
Според британски лекари газираните напитки влияят зле на кръвното налягане, затова консумацията им трябва да се ограничава до максимум 1 чаша на ден.
Така че, ако искате да имате здрава сърдечно-съдова система, трябва да избягвате на само соленото, но и газираното.
Търси в статии
Полезни връзки
NETWORK Vision © 2008-2012