"Бременски музикант" вари българската бира "Каменица"
Ако човек е от Бремен, ще стане или музикант, или фен на “Вердер”, или пък ще разбира от бира, но…
Анкета

След множество опити е доказано, че известните навсякъде енергийно напитки, които съдържат кофеин и глюкоза, не вършат толкова добра работа колкото мислим.
Ева Шнабел от Университета на Вюрцбург е провела изследване върху действието на кофеина и глюкозата върху шофьори по време на дълги пътувания.
На участващите са били дадени вечер напитки с различно съдържание на кофеин и глюкоза и след това са симулирали шофиране в специални тренажори. Общо взето тестовете показали че консумацията на кофеин е оказвала благоприятно влияние върху шофьорите, но при наличие и на глюкоза нямало положителен ефект върху бодростта и шофирането. Действието на кофеина в случая силно зависи от глюкозата. Повече глюкоза – по-слаб ефект от кофеина. При монотонна работа почивките стават задължителни.
По този начин Ева Шнабел доказва безполезността от пиене на енергийни напитки с кофеин и глюкоза с цел по-висока производителност на труда при монотонна работа. Много по-ефектно в случая е обикновеното кафе и кратката почивка.

Жан Пол Готие е новият творчески директор на Diet Coke (диетичната версия на най-известната Кола). Именитият дизайнер ще изрази уникалното си виждане в новия дизайн на бутилките и кеновете на марката и също така ще участва в три промоционални филмчета, в които ще играе терапевт, журналист и детектив.
Дизайнерът сащо така ще помогне за развитието на нови концепции за ракламните кампании на марката. Трите филмчета, които са първата фаза от сътрудничеството вече могат да бъдат видяни в канала на Diet Coke в YouTube.

Изследване сред 2500 души на възраст от 40 до 59 г. от Великобритания и САЩ установило, че пиенето на повече от 355 мл газирано на ден увеличава риска от хипертония.
Според британски лекари газираните напитки влияят зле на кръвното налягане, затова консумацията им трябва да се ограничава до максимум 1 чаша на ден.
Така че, ако искате да имате здрава сърдечно-съдова система, трябва да избягвате на само соленото, но и газираното.
Търси в статии
Полезни връзки
NETWORK Vision © 2008-2012