"Бременски музикант" вари българската бира "Каменица"
Ако човек е от Бремен, ще стане или музикант, или фен на “Вердер”, или пък ще разбира от бира, но…
Анкета

До десет години в Южна Англия климатът ще е като този в долината на Лоара, а до двайсет условията ще са като днешните в Бордо, обяснява Кристофър Фос, ръководител на службата за лозарски изследвания в "Плъмптън колидж", Съсекс пред АФП.
Английските винопроизводители изобщо не се притесняват да признаят, че глобалното затопляне, което ужасява планетата в светлината на срещата на върха в Копенхаген, за тях е добре дошло - реколта 2009 г. бе изумителна, особено при пенливите вина.
"Ние се възползваме от световна катастрофа. Може да звучи отвратително, неприлично, но е така", признава.
Според учените от Кембридж, впрочем, има сериозни основания да се смята, че само преди 9 хил. години Ламаншът, който дели двата района, е бил едно прекрасно езеро.
Още отсега английските производители, които залагат хиляди хектара лозя, преоткривайки забравени лозарски традиции от римско и нормандско време, потриват доволно ръце.
Различните вина от реколта 2009 г. се очертават с отлично качество при рекордно по обем производство, надхвърлящо три милиона бутилки - с 50% повече от средното количество за последните пет години.

Лозарите, разпръснати в двадесетина графства, предимно в южната част на страната, хранят големи надежди за белите "тихи" или шампанизирани вина.
Названието за произход е стриктно защитено. При все това англичаните държат да подчертаят връзката на "градината на Англия" (графство Кент - бел. ред.) с родните места на оригиналното шампанско - отдалечени на около 350 километра, но близки от геоложка гледна точка със своите сходни глинесто-варовикови почви.

Жан Пол Готие е новият творчески директор на Diet Coke (диетичната версия на най-известната Кола). Именитият дизайнер ще изрази уникалното си виждане в новия дизайн на бутилките и кеновете на марката и също така ще участва в три промоционални филмчета, в които ще играе терапевт, журналист и детектив.
Дизайнерът сащо така ще помогне за развитието на нови концепции за ракламните кампании на марката. Трите филмчета, които са първата фаза от сътрудничеството вече могат да бъдат видяни в канала на Diet Coke в YouTube.

Изследване сред 2500 души на възраст от 40 до 59 г. от Великобритания и САЩ установило, че пиенето на повече от 355 мл газирано на ден увеличава риска от хипертония.
Според британски лекари газираните напитки влияят зле на кръвното налягане, затова консумацията им трябва да се ограничава до максимум 1 чаша на ден.
Така че, ако искате да имате здрава сърдечно-съдова система, трябва да избягвате на само соленото, но и газираното.
Търси в статии
Полезни връзки
NETWORK Vision © 2008-2012