Анкета

Консумирате ли често кола?

Анкета Мебели

Има връзка между кофеина и аборта

Американски специалисти обявиха, че прекомерната консумация на кофеинизирани напитки в ранните срокове на бременността увеличава риска от нежеланото й прекъсване.

В статия в American Journal of Obstetrics and Gynecology съветват бъдещите майки да избягват подобни продукти особено през първите 5 месеца на бременността.

Опасението, че кофеинът крие рискове за детето, съществува отдавна. Досега проучванията сочеха, че консумацията на три чаши кафе на ден, или около 300мг кофеин, се свързва с дву- или трикратно по-висок риск от аборт.

Много често жените, очакващи дете, избягват да пият стимулиращата напитка поради оплаквания от гадене, повръщане. Не са малко обаче и тези, които не се лишават от това удоволствие.

Освен кафето, кофеинът е компонент още и на чая, горещия шоколад, някои газирани напитки. Специалистите съветват приемът им да бъде сведен до минимум.

назад ...

Жан Пол Готие за Кока Кола

Жан Пол Готие е новият творчески директор на Diet Coke (диетичната версия на най-известната Кола). Именитият дизайнер ще изрази уникалното си виждане в новия дизайн на бутилките и кеновете на марката и също така ще участва в три промоционални филмчета, в които ще играе терапевт, журналист и детектив.

Дизайнерът сащо така ще помогне за развитието на нови концепции за ракламните кампании на марката. Трите филмчета, които са първата фаза от сътрудничеството вече могат да бъдат видяни в канала на Diet Coke в YouTube.

прочети повече ...

Рискът от хипертония се увеличава от газираните напитки

Изследване сред 2500 души на възраст от 40 до 59 г. от Великобритания и САЩ установило, че пиенето на повече от 355 мл газирано на ден увеличава риска от хипертония.

Според британски лекари газираните напитки влияят зле на кръвното налягане,  затова консумацията им трябва да се ограничава до максимум 1 чаша на ден.

Така че, ако искате да имате здрава сърдечно-съдова система, трябва да избягвате на само соленото, но и газираното.

прочети повече ...

АРХИВ

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии