Анкета

Консумирате ли често кола?

Анкета Мебели

Жени, пийте повече кафе!

Жени, които пият много кафе, има по-малко вероятност да заболеят от рак на матката, съобщава японско изследване.

Проучването, което е организирано от японското здравно министерство, е обхванало около 58 хиляди жени на възраст между 40 и 69 години. Те са били наблюдавани в продължение на 15 години. За този период 117 жени са се разболели от рак на матката, сочат данните на медицинския екип.

Изследователите от японския Национален център за рака са разделили дамите на четири групи, въз основа на кафето, което те са пиели. Те са открили, че представителките на нежния пол, които пият повече от три чашки кафе на ден имат 60% по-малко вероятност да развият опасната болест, за разлика от тези, които пият кафе по-малко от два пъти седмично.

Медицинският екип също така е изследвал и ефекта от пиенето на зелен чай, но не открил никаква връзка с рака на матката. Съгласно данните на американския Център за контрол на болестите, ракът на матката се нарежда на четвърто място сред онкологичните заболявания, които поразяват жените.

назад ...

Жан Пол Готие за Кока Кола

Жан Пол Готие е новият творчески директор на Diet Coke (диетичната версия на най-известната Кола). Именитият дизайнер ще изрази уникалното си виждане в новия дизайн на бутилките и кеновете на марката и също така ще участва в три промоционални филмчета, в които ще играе терапевт, журналист и детектив.

Дизайнерът сащо така ще помогне за развитието на нови концепции за ракламните кампании на марката. Трите филмчета, които са първата фаза от сътрудничеството вече могат да бъдат видяни в канала на Diet Coke в YouTube.

прочети повече ...

Рискът от хипертония се увеличава от газираните напитки

Изследване сред 2500 души на възраст от 40 до 59 г. от Великобритания и САЩ установило, че пиенето на повече от 355 мл газирано на ден увеличава риска от хипертония.

Според британски лекари газираните напитки влияят зле на кръвното налягане,  затова консумацията им трябва да се ограничава до максимум 1 чаша на ден.

Така че, ако искате да имате здрава сърдечно-съдова система, трябва да избягвате на само соленото, но и газираното.

прочети повече ...

АРХИВ

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии