Анкета

Консумирате ли често кола?

Анкета Мебели

Четири чаши мляко на ден намаляват риска от фрактура

Консумацията на четири чаши мляко на ден могат значително да намалят риска от фрактура сред възрастните.

Според специалисти от Цюрих, увеличаването приема на калций по този начин понижава стойностите му с цели 72%.

При проучване сред 930 мъже и жени на възраст между 27 и 80, участниците са разделени на две групи - едната е приемала плацебо, а другата - 1200 мг калций (препоръчвания дневен прием).

Сред последните значително намалява риска за фрактура при нормално по интензитет натоварване (ходене или стоене прав), както и при по-високо такова - бягане, спортуване, падане или претърпяване на инцидент.

Минималният дневен прием от калций може да бъде осигурен от четири чаши мляко. Костната плътност се увеличава до 35-годишна възраст. Недостатъчна такава води до висока честота на счупвания на кости и до сериозни физически ограничения и инвалидизация.

назад ...

Коктейл "Витаминна бомба"

Рецепта за пресен плодов и зеленчуков коктейл.

Витаминна бомба

Необходими продукти за две порции:
400 гр зелени ябълки
1/2 връзка магданоз.

Начин на приготвяне:
Ябълките се обелват и нарязват...

прочети повече ...

Зеленият чай - заместител на сутрешното кафе

Зеленият чай е чудесен заместител на кафето - ако сутрин вместо кафе пиете зелен чай, през деня тялото ви ще придобие... тен.

Захарта и сметаната, включени във всекидневното ви капучино, увеличават талията си, а със зеления чай вместо увеличаване на мазнините, в действителност намалявате тяхното количество.

Зеленият чай се отразява положително върху почти всики системи на човешкото тяло. Успоредно с проучванията за зеления чай нараства и цялостното му въздействие върху човешкото тяло.

прочети повече ...

АРХИВ

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии